Қазақстан Республикасының 2015
жылға дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдамасында: «...бастауыш сатыдағы оқу
мен тәрбие оң уәжді қалыптастыруға және оқу қызметін білуге, оқу, жазу, санаудың
берік дағдыларын үйренуге, тілдік қарым-қатынастың қарапайым тәжірибесіне,
өзін-өзі шығармашылдық тұрғыдан таныта білуге, ... база жасайды» [1, 6-8 б.].
Бүгінгі таңда педагогикалық
колледждерде оқытудағы басты мақсат – қоғам үшін өте зәру де қажетті болған
мамандарды дайындау, мұнда олардың өздерінің алған білімдері, біліктері және
дағдыларын педагогикалық тәжірибелерінде шеберлікпен пайдалануға ынталы,
жан-жақты жетілген, өзінің қоғамдағы орнын жете түсінетін белсенді мамандарды
қалыптастыру болып саналады. Осындай міндеттерді жүзеге асыруда педагогикалық
колледж оқытушыларына аса зор міндеттерді жүктейтіні баршамызға белгілі.